§ 8
TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO I GWARANCYJNEGO
1. Towary sprzedawane w sklepie są objęte gwarancją producenta.
2. MAT Sp. z o.o. ponosi odpowiedzialność wobec Konsumenta i Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta za brak zgodności Towaru z umową sprzedaży istniejący w chwili jego doręczenia i ujawniony w ciągu 30 dni od momentu doręczenia Towaru.
3. Konsument lub Przedsiębiorca na prawach Konsumenta ma możliwość złożenia reklamacji w formie pisemnej, pod rygorem nieważności.
4. Składana reklamacja powinna zawierać krótki opis zaistniałego problemu będącego przedmiotem złożenia reklamacji oraz datę i godzinę jego wystąpienia.
5. Reklamacje należy wysłać na adres poczty elektronicznej Sprzedawcy: dok@mat.konin.pl
6. Reklamowany produkt wraz z dołączoną informacją reklamacyjną należy wysłać na adres:
MAT Sp. z o.o., Jóźwin 10, 62-530 Kazimierz Biskupi
7. Podstawą rozpatrzenia reklamacji jest podanie numeru i załączenie kopii dokumentu zakupu. Brak podania tej informacji spowoduje odrzucenie reklamacji.
8. Każdy reklamowany produkt należy zgłaszać jako osobną reklamację np. 1 para butów = 1 reklamacja.
9.Towar zgłoszony do reklamacji powinien odpowiadać podstawowym wymaganiom higienicznym przyjętym
w obrocie handlowym. Powinien być czysty, żeby można było dokonać oględzin i ewentualnie dokonać naprawy.
(Podstawa prawna: Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 30 maja 1995r. W sprawie szczegółowych warunków zawierania wykonywania umów sprzedaży rzeczy ruchomych z udziałem konsumentów § 17.1. Towar zgłoszony do reklamacji powinien odpowiadać podstawowym wymaganiom higienicznym przyjętym w obrocie)
10. Reklamacje będą rozpoznawane przez Usługodawcę w terminie 14 dni od ich otrzymania, a w przypadku spraw szczególnie skomplikowanych w terminie 30 dni od dnia otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.
11. O wyniku rozpatrzenia reklamacji Sprzedawca poinformuje Klienta pismem sporządzonym w formie pisemnej i przesłanym na adres korespondencyjny zgłaszającego.
12. Towary mogą posiadać gwarancję producenta, Sprzedawcy lub importera. Jeśli Towary są objęte gwarancją, to informacja dotycząca istnienia i treści gwarancji oraz czasu, na jaki została udzielona, każdorazowo zawarta będzie w opisie Towaru na stronie internetowej Sklepu.